Vámi objednané šperky, i přes to, že jste výběru věnovali spoustu času a pečlivě vyhodnotili všechny parametry, nesplňují 100% vaše představy? To se stane. I mistr tesař se utne. Navíc, na takové vrácení máte i zákonné právo.
V případě, že jste kupující – spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na výdejním místě.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
  
Tedy to není žádný problém a je velmi jednoduché takovou patálii napravit. Stačí následující kroky k tomu, abychom se za vás postarali a vše vyřešili k vaší spokojenosti. Podmínkou je vrácení produktu s původním obalem (nemyslí se přepravní), s originálními polepky, kódy atd., nepoužitý, čistý a to s ohledem na hygienické předpisy. Prostě tak, jak byste chtěli dostat produkt vy, v případě, že by ho již někdo před vámi vrátil, z podobných důvodů. Vracené zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. My jako příjemce nemůže nést odpovědnost za případnou ztrátu či poškození vraceného zboží při přepravě zpět.
Předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží. Nezapomeňte přiložit kopii faktury a krátký průvodní dopis, včetně čísla účtu kam si přejete peníze vrátit. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
 
Jak nám dáte vědět, že taková situace nastalaa že chcete produkt nebo produkty vrátit? Je několik možností:

Možnost č. 1
  • odpovězte na e-mail, který vás informoval o potvrzení objednávky případně na expediční e-mail s fakturou
  • oba e-maily obsahují veškeré informace o vás k tomu, abychom již vše vyřídili
  • stačí doplnit, co požadujete a který produkt, pokud jich je na objednávce více, chcete vrátit
  • přidejte číslo účtu, kam vám peníze za vrácené produkty můžeme poukázat
Možnost č. 2
  •  napište rovnou odtud na e-mail info@coeurdelion.cz a uveďte následující informace:
    • číslo objednávky nebo faktury (naleznete v potvrzení objednávky nebo fakturu v expedičním e-mailu)
    • kód produktu, který chcete z objednávky vrátit 
    • v případě pouze jednoho produktu na dokladu nemusíte, bude vrácena částka za celou objednávku
    • přidejte číslo účtu, kam vám peníze za vrácené produkty můžeme poukázat
Jak k nám vrácený produkt dopravíte? Zde je několik možností a je na vás jakou zvolíte.

Možnost č.1 
  • Produkt nám osobně donesete na jedno z našich výdejních míst, v pracovních časech jednotlivých výdejních míst. Vrácení peněz proběhne následně, po vyřízení všech byrokratických úkonů, na vámi uvedený bankovní účet.
Možnost č. 2
  • Zašlete jakýmkoliv způsobem na centrální sklad : Jannai s.r.o. - KupDárek, Areál Big Box (budova B4 - 4.patro), Ve Žlíbku 1800/77, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice. Vrácení peněz proběhne následně, po vyřízení všech byrokratických úkonů, na vámi uvedený bankovní účet.
Možnost č. 3
  • zašlete prostřednictvím společnosti Zásilkovna a využijte naš prodejny, které jsou zároveň i výdejní místa Zásilkovny. Proto je odeslání na ně výhodné pro vás i pro nás
  • nejvhodnější je pro nás prodejna KupDárek Prosek v nákupním centru Billa Prosek, ID provozovny 6722
  • v případě, že by tato prodejna měla plno, můžete využít prodejnu KupDárek OC Krakov, ID provozovny 6721 v nákupním centru OC Krakov Bohnice
Je to s největší pravděpodobností nejsnazší a nejlevnější způsob , jak nám produkty zaslat. Vrácení peněz proběhne následně, po vyřízení všech byrokratických úkonů, na vámi uvedený bankovní účet.